Важливі зміни в оформленні спадщини

Важливі зміни в оформленні спадщини

Спадщина відтепер зможуть оформляти представники місцевих рад. Наказом Міністерства юстиції від 7 грудня 2016 № 3595/5 встановлена процедура видачі свідоцтв про право на вчинення нотаріальних дій з оформлення спадкових прав уповноваженій посадовій особі органу місцевого самоврядування.




Щоб отримати такі повноваження, чиновник органу місцевого самоврядування повинен мати вищу юридичну освіту, досвід роботи в галузі права не менше 3-х років. Крім того, він повинен пройти протягом року стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, пройти навчання по роботі з єдиними та державними реєстрами, що функціонують в системі Міністерства юстиції, і здати іспит зі спадкового права.


Після цього чиновник місцевого самоврядування отримає свідоцтво, що видається Міністерством юстиції на підставі рішення Комісії з питань складання іспиту зі спадкового права посадовими особами органу місцевого самоврядування, уповноваженими на вчинення нотаріальних дій, яке зберігається в справах Департаменту приватного права.

Для отримання свідоцтва подається заява на ім’я керівника органу місцевого самоврядування про внесення до Міністерства юстиції заяви про видачу свідоцтва. Заява разом з необхідними документами направляється до Мін’юсту, який і приймає рішення про видачу.



Отримавши свідоцтво, представник органу місцевого самоврядування має право на вчинення таких нотаріальних дій, як видача свідоцтва про право на спадщину, а також про право власності на частку в спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя.
Источник: UA- Reporter.com

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий

Добавить комментарий