Вкрали телефони, зняли всі кошти та набрали кредитів: клієнти «ПриватБанку» стали жертвами шахраїв

Вкрали телефони, зняли всі кошти та набрали кредитів: клієнти «ПриватБанку» стали жертвами шахраїв

У «ПриватБанку» наголосили, що завжди гарантують збереження коштів, але і клієнти повинні дбати про безпеку своїх грошей.


Клієнти «ПриватБанку» стали жертвами шахрайства після того, як у них вкрали мобільні телефони з додатком «Приват24».



Так, одна з клієнток банку з міста Херсон розповіла, що в неї вкрали телефон у маршрутці. У поліції на це заявили, що не шукатимуть крадія, проте зареєстрували заяву.

«Поки я була в поліції шахраї через «Приват24» буквально за допомогою одного дзвінка зняли всі мої кошти. Коли я користувалася «Приват24» з мене вимагали пароль, пін-код. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки «Привату» так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям доведеться мені. Я вже не кажу про свої кошти, які я довірила цьому «банку». Як ви думаєте — це справедливо?», — написала жінка.




Після викрадення картки й телефону з додатком ще одного клієнта шахраям вдалося увійти в «Приват24» й заволодіти його коштами з «Карти для виплат» — загалом майже 30 тисяч гривень.

«Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці «Універсальна» з 4000 гривень до 50 000 і все зняли, і плюс до цього оформили на мене по картці «Універсальна» оплату частинами на суму 26 480 гривень. Я написав заяву у Голосіївське відділення Національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому на гарячу лінію «ПриватБанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит «ПриватБанку», — зазначив він.

Своєю чергою у «ПриватБанку» наголосили, що завжди гарантують збереження коштів, але і клієнти повинні дбати про безпеку своїх грошей.

«Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування… Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов’язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію», — йдеться у повідомленні.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий