ПриватБанк блокує перекази з картки на картку: чому неможливо відправити й отримати гроші

ПриватБанк блокує перекази з картки на картку: чому неможливо відправити й отримати гроші

Деякі клієнти державного ПриватБанку стикаються з обмеженням кількості переказів із картки і на картку, зокрема у «Приват24». Як пояснили в самому банку, це пов’язано зі встановленими лімітами – не більш як 100 вихідних і не більше ніж 100 вхідних переказів по Україні на місяць.




Обмеження ввели в межах боротьби з тіньовими економічними операціями. При цьому воно не зачіпає 99,7% клієнтів, які за статистикою здійснюють менше за 100 переказів на місяць, заявили 13 жовтня в ПриватБанку. Обмеження діють для карток VISA та MasterCard.


Для міжнародних переказів діють інші ліміти: не більше ніж 25 операцій для відправника та 30 операцій для одержувача. Розрахунковий період – такий самий, як для переказів по Україні, з 1 по 30 або 31 число календарного місяця.

Обмеження на кількість грошових переказів

Найчастіше від наявності обмежень страждають ті, хто користується особистою карткою для отримання грошей за продаж товарів в інтернеті. У ПриватБанку пояснюють: вести таку діяльність незаконно. Тому для таких випадків потрібно відкривати картку ФОПа або особи, що здійснює незалежну діяльність.



Окрім того, діють винятки. Ліміти не поширюються на благодійність, а також збір грошей на лікування або інші волонтерські проєкти. Щоб такий переказ не заблокували, клієнту потрібно звернутися в службу підтримки «Привату» телефоном або онлайн. У процесі буде потрібно підтвердити мету переказу за допомогою посилань із соцмереж або документів, які свідчать про ведення благодійної діяльності. Ліміт із картки буде знято протягом доби.

На що скаржаться клієнти?

Обмеження в 100 переказів на місяць вже обурило клієнтів ПриватБанку. Як розповів один із них на спеціалізованому форумі «Мінфін«, такі правила змушують його змінити банк.

«Виходить, відправиш ти 100 переказів по 5-10 грн і все – чекай наступного місяця. Я просто в ступорі, ніякої логіки в цьому обмеженні не простежується… Написав у службу підтримки прохання збільшити ліміт операцій, також вказав, що готовий на будь-яке своє отримання або відправлення надати підтверджувальні скрини… Дуже шкода, мені реально було зручно і комфортно працювати з «Приватом», але тепер, на жаль…» – обурився користувачів.

У відповідь представники банку нагадали, що такі обмеження встановлені згідно з внутрішніми положеннями банку. А тому їх неможливо скасувати для окремого клієнта, якщо не йдеться про благодійність.

Ще один клієнт «Привату» розповів, що йому вчасно не зняли блокування: «Минулого місяця «Приват» заблокував мені перекази з картки на іншу картку через перевищення так званого ліміту в 100 переказів. Сказали, що з нового місяця перекази будуть доступні. Але вже перше число нового місяця, а блок не зняли».

Такі випадки пояснюють технічними проблемами. Якщо таке сталося, потрібно особисто звернутися в банк.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий