Всім по «євроблясі»: як Україна стимулюватиме купувати старі авто
Фактично кожен другий автомобіль, що ввозився торік до України, не був новим. Але ж за них до бюджету сплачувалися податки. Тому нардепи пропонують і надалі стимулювати розвиток в Україні ринку вживаних транспортних засобів.
Логіка цілком зрозуміла: рівень доходів громадян упав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості — нереально. Разом з тим в Європі є чимало охочих позбутися старого й купити новий засіб пересування. Й українці допоможуть їм тим, що заберуть із європейських доріг ці якісні (у минулому) автомобілі.
Згідно з проектом «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№9004) пропонується продовжити дію знижених ставок акцизного податку на вживані машини ще на 3 роки. Адже попереднє стимулювання у вигляді зниження ставок акцизного збору, що діє з 1.08.2016, завершиться наприкінці року.
Як зазначають автори документа, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортованих автомобілів 56 тис. — уживані. При цьому за них сплачено 4,3 млрд грн. митних зборів.
Аби українці не завозили брухт, планується, що пільгові ставки не поширюватимуться на легковики, вироблені до 1.01.2013.