Авіація ЗСУ скинула на піхоту росіян 227-кілограмові б0мби з ракетним прискорювачем, — Ігнат

Авіація ЗСУ скинула на піхоту росіян 227-кілограмові б0мби з ракетним прискорювачем, — Ігнат

Удар французькими бомбами AASM зафіксували на відео.




У мережі з’явилося відео, на якому винищувач “МіГ-29” Повітряних сил ЗСУ скидає на росіян французькі авіабомби AASM. Відеозапис опублікував полковник ЗСУ Юрій Ігнат.


На опублікованих кадрах показано скидання французьких 227-кілограмових авіаційних бомб із високоточним комплектом AASM.

 



 

Ракетний двигун бомби значно збільшує дальність ураження цілей

На відео помітно, що скидання відбувається на відносно невеликих висотах, після чого літак починає зменшувати висоту, щоб не бути виявленим ворожою станцією радіолокації і зменшити ризик бути збитим.

Під час скидання можна розглянути, що використовуються бомби з високоточним комплексом, оснащеним GPS та інерційною системою.

Така комбінація дозволяє проводити скидання за заздалегідь записаними координатами і забезпечити автономність бомби на всій ділянці польоту.

Крім того, бомба унікальна тим, що використовує ракетний двигун, що значно збільшує дальність  ураження цілей. Залежно від висоти запуску максимальна дальність становить від 15 км., а з низьких висот — до 70 км.

Високоточний комплект AASM також проводиться у варіанті з напівактивною ГСН, наведення якої здійснюється лазером, а також у варіанті з інфрачервоною ГСН.

Запустити бомби з настільки малої висоти вдалося завдяки різкому маневру та особливості французької авіабомби, що коректується, оснащеної твердопаливним ракетним прискорювачем.

Бомби результативні, але небезпечні для українських пілотів.

“Тактика застосування американських протирадіолокаційних AGM-88 HARM, авіабомб GBU-62 JDAM-ER чи французьких Hammer пов’язана із серйозним ризиком для льотчиків. Аби успішно виконати бойове завдання українським пілотам доводиться підходити близько до ворожих ППО та винищувачів, застосовувати складні тактичні прийоми. Через усі ці ризики – ворожі ракети та складність виконання завдань на старій радянській техніці, інколи маємо гіркі втрати…”, — написав Ігнат у Facebook.

За словами полковника, відео йому передав пілот Олександр Мигуля. Напередодні стало відомо про його загибель. Пілотові було лише 27 років.

Пілот мав понад 160 бойових вильотів

Олександр Мигуля загинув 12 серпня під час виконання бойового завдання. Це те, що відомо офіційно. За даними американського видання Forbes, пілот загинув у Курській області. Але це непідтверджена інформація.

Олександр Мигуля — випускник Харківського університету повітряних сил.

У 2019-му році він давав інтерв’ю 5-му каналу на честь 15-річчя повітряних сил України. Олександр розповів, що полюбив небо через дідуся.

“Дідусь рідний дуже захоплювався авіацією, але йому так і не довелося стати льотчиком, тому я ось вирішив втілити його мрію в життя”, – ділився тоді ще курсант Олександр Мигуля.

“Він має бути сміливим та розумним. Для того, щоб виконувати бойове завдання потрібно дуже швидко мислити, дуже швидко реагувати на ті чи інші зміни. Також усе це треба робити з досить холодною головою”, – пояснював Мигуля.

За словами Ігната, він був одним з найкращих українських пілотів.

“Капітан Олександр Мигуля був одним із найкращих – він був командиром авіаційної ланки 40-ї бригади тактичної авіації повітряного командування “Центр”, мав понад 160 бойових вильотів, нагороджений орденами “За мужність” ІІІ-го і ІІ-го ступенів. Шана і слава, Олександре, ти любив свою роботу!” — написав про загиблого пілота Юрій Ігнат.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий