Автообдзвін клієнтів з допомогою VoIPTime: переваги використання

Автообдзвін клієнтів з допомогою VoIPTime: переваги використання

VoIPTime Contact Center — це сучасне рішення для бізнесу, яке дозволяє провести автоматичний обдзвін клієнтів за базою номерів будь-якого обсягу. Автообзвін підвищує швидкість з’єднання без прослуховування гудків, збільшує обсяг завершених дзвінків та прискорює обробку списків кампаній. Програма для автообдзвону клієнтів підвищує ефективність масових дзвінків, оскільки дає можливість операторам сконцентруватися у спілкуванні з клієнтами, які відповіли на дзвінок.




Автообдзвін клієнтів підвищує продуктивність роботи операторів завдяки швидкому з’єднанню дзвінків із живою людиною. Забезпечує своєчасні відповіді та управління процесами відповідей операторів для досягнення бізнес-цілей. Як результат, кол центр підвищує дохід за рахунок динамічного управління списками та ефективного використання операторів.


Переваги автообзвону за допомогою VoIPTime Contact Center

VoIPTime Contact Center — програмне забезпечення, яке має функції, що допоможуть досягти важливих KPI. Як правило, ці KPI включають час обробки дзвінка, мінімізацію часу роботи після дзвінка, коефіцієнт заповнюваності карток і задоволеність клієнтів.

Ось деякі функції автододзвонщика, які варті вашої уваги:



  • Предиктивний набір номерів;

  • IVR та функція callback;

  • Автоматичне визначення часового поясу;

  • Виявлення неіснуючих номерів;

  • Моніторинг та звітність у режимі реального часу;

  • Проста інтеграція із CRM-системою;

  • Налаштування пріоритетів кампаній для групи операторів;

  • Запис розмов;

  • Конструктор сценаріїв розмов.

Налаштування кампанії автообдзвону (режими обдзвону)

Автоматичний обдзвін може проводитися як із підключенням оператора, так і без його участі. Для початку визначте стратегію набору, яка найкраще підходить для конкретних кампаній. Наприклад, якщо клієнта потрібно поінформувати про оплату, статус замовлення, повідомити про акції та спецпропозиції, то тут впорається робот. Якщо обдзвін здійснюється за участю оператора, тоді доречним буде використання попереднього, прогресивного або передиктивного режимів набору.

Прогресивний та попередній обдзвони ініціюють вихідні дзвінки, використовуючи співвідношення один до одного, а предиктивний обдзвін змушує операторів обробляти більше дзвінків за короткий проміжок часу. Програма для обдзвону використовує алгоритми прогнозування визначення правильного часу для ініціювання вихідного дзвінка.

Ефективність автообдзвону за допомогою VoIPTime Contact Center

  1. Персоналізована робота з клієнтами за рахунок того, що система зберігає всю необхідну інформацію про клієнта, яку оператори актуалізують вручну під час розмови;

  2. Можливість створювати кампанії на основі безлічі властивостей із вже існуючих записів, що сильно заощаджує час та зусилля співробітників кол центру на створення абсолютно нових стратегій;

  3. Можливість планувати проведення кампаній у певних часових поясах чи регіонах, щоб уникнути дзвінків у неробочий час;

  4. Збільшення продажів та підвищення продуктивності операторів та колл центру в цілому. Завдяки автоматизованим процесам кол центр зосереджений на потребах клієнтів і працює над покращенням їх досвіду;

  5. Максимальна кількість з’єднань за допомогою попереднього набору номера;

  6. Великий відсоток додзвону завдяки автопередзвону з невдалих спроб набору. Налаштувавши заздалегідь правила передзвону система визначає автовідповідачі, обробляє сигнали «зайнято», «немає відповіді» та інше. Коли відповідь зафіксована, йде з’єднання абонента з вільним оператором.

Як було згадано на початку статті, програма для автообдзвону клієнтів VoIPTime Contact Center помітно прискорює процес обдзвону. Коли ваша команда не витрачає час на натискання кнопок, вона може витратити більше часу на найважливіше — залучення клієнтів.

Використовуйте автододзвін за допомогою рішення для кол-центру VoIPTime Contact Center, і ви зможете незабаром побачити зростання продуктивності та продажів.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий