Проблеми зі зв’язком
Абоненти оператора в усій країні зіштовхнулися з різноманітними складнощами в роботі сервісів «Київстар». Люди не могли здійснювати дзвінки, перевіряти стан рахунку, не працював сайт компанії та портал «Мій Київстар».
Реакція «Київстар»
Спершу представники компанії відповідали в коментарях на повідомлення абонентів, та згодом компанія опублікувала на своїй фейсбук-сторінці повідомлення про те, що працює над вирішенням проблем.
Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично,
– повідомили у компанії.
У компанії також зазначили, що продовжать відповідати на скарги абонентів у соцмережах почергово, однак коментарі до конкретного допису вимкнуті.
Повний текст публікації «Київстар»:
Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному.