Главная / Новости / Общество / Техно / Експрес-перевірка несправностей системи запалювання автомобіля

Експрес-перевірка несправностей системи запалювання автомобіля

Для діагностики несправностей системи запалювання потрібні знання та обладнання. Однак деякі проблеми можна діагностувати прямо в дорозі. Про це розповідає представник компанії VipGaz Center.

Немає нічого гіршого за раптове зникнення тяги прямо в русі – при обгоні – або коли автівка не заводиться в негоду. Мотористи не жартують, коли виокремлюють дві причини: немає палива або іскри. Однак за простим формулюванням в обох випадках ховається цілий ряд пов’язаних між собою агрегатів. Детально про перевірку запалювання читайте тут: https://vipgaz.ua/uk/service/perevirka-systemy-zapalyuvannya. Далі йтиметься про експрес-перевірку, коли неприємності сталися в дорозі.

Двигун заглухнув за наявності бензину

Найбільш частою причиною проблем із запалюванням на передньопривідних ВАЗ є несправність комутатора. Саме тому досвідчені водії завжди радять мати при собі запасні деталі. Найчастіше комутатор «умирає» поступово – відбуваються посмикування на обертах 3000 об./хв. і більших. Однак і раптова поломка – не рідкість.


Крім комутатора майте при собі комплект свічок і ВВ-дротів. Симптоми їх несправності схожі – це так зване троїння двигуна. Стан свічок перевіряється візуально, ну, а коли «летять» бронепроводи, то проблеми із запуском двигуна і підтриманням обертів насамперед виникають у сиру погоду. Ще один нюанс – наявність датчика Холла. Перша ознака проблем – плаваючі оберти, стрілка тахометра стрибає, двигун зупиняється на холостому ходу. Через мініатюрність вузла рекомендуємо возити із собою про запас справний датчик. Особливо водіям ВАЗ.

Читайте также   Перестаньте залишати зарядний пристрій в розетці! Ось, до чого це може призвести …

Машина не заводиться «на гарячу» або глухне на холостих

Проблема – датчик холостого ходу (ХХ), у машинах без нього – клапан холостого ходу (КХХ). Датчик перевіряється тестером. До речі, під час перевірки вузлів заодно можна перевірити герметичність патрубків. У разі існування тріщини виручать проста ізолента або скотч. Тільки не затягуйте із заміною – несправність все одно дасть про себе знати, причому в самий невідповідний момент. З несправним клапаном можуть виручити розбирання і чищення дроселя. Ще один варіант – дочекатися, коли мотор охолоне, завестись і рухатися прямо на СТО, не даючи обертам упасти нижче позначки 1500 об./хв.

Проблема при запуску, але нормальна робота «на гарячу»

Недосвідчені водії, які відчувають проблеми із запуском двигуна, але коли після прогрівання його робота нормалізується, думають, що саме пройде. У подібних випадках рекомендуємо відразу їхати на СТО, тому що несправність може бути пов’язана з обмоткою на індивідуальних котушках запалювання. Діагностується несправність просто – потрібно по черзі зняти клему з кожної форсунки – ні в якому разі не із самої котушки! Якщо двигун глухне, отже, котушка справна. В іншому випадку робота мотора не зміниться.

Читайте также   В ПриватБанке произошла авария: из-за сбоя не работает часть функционала

З експрес-діагностикою цієї несправності іноді виникають проблеми, тому що «пробита обмотка» іноді відновлює свою працездатність «на гарячу». Якщо до СТО – довга дорога, то бажано зняти клему з форсунки з непрацюючою котушкою. Інакше незгоріле паливо при догоранні зашкодить стільникам каталізатора. Як бачите, у більшості випадків не потрібно залишати проблему без уваги, а слід відразу ж їхати до майстрів, які «продзвонять» усі вузли та агрегати без ризику їх пошкодити і виявлять працюючу деталь.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий


Loading...



Загрузка...