Президент Порошенко відповів на електронну петицію щодо розблокування «ВКонтакте»
Президент України Петро Порошенко відповів на електронну петицію щодо скасування блокування «Вконтакте», яку підписали 25 359 людей з 25 тисяч необхідних.
Президент вважає «неможливим» підтримання петиції.
Про це йдеться в офіційній відповіді Порошенка на електронну петицію на веб-сайті президента.
Порошенко навів причини такого рішення.
За його словами, заборонені в Україні «ВКонтакте» та Mail.ru «широко використовуються російськими спецслужбами для просування російської пропаганди і проведення спеціальних інформаційних операцій проти України та її громадян».
Президент заявив, що вказані компанії сприяють спецслужбам Росії у збиранні, зберіганні, використанні та поширенні інформації з обмеженим доступом – персональних даних та особистого листування громадян України.
«Значна кількість зареєстрованих у соціальних мережах осіб залучається російськими спецслужбами для вербування українців до агентурної мережі та організації каналів збору інформації про пересування техніки й особового складу Збройних Сил України, що беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України», – йдеться у відповіді Порошенка.
Крім того, президент вважає, що контент цих ресурсів спрямований на «намагання маніпулювати суспільною свідомістю через поширення недостовірної, неповної та упередженої інформації, сприяння присутньому, на жаль, в Україні протестному антиукраїнському потенціалу, втягненню його в антинародні акції та масові заворушення».
Як приклад Порошенко навів громадянина РФ Сергія Жука, який протягом 2014-2015 років був учасником самоназваної «ДНР».
«Він, використовуючи легендовані профілі «Степана Мазури» (вигадана особа), в тому числі «ВКонтакте», поширював інформацію, яка містила заклики до насильницької зміни конституційного ладу, повалення державної влади, організації масових заворушень тощо», – йдеться у повідомленні.
Також Порошенко заявив, що групами компаній «Mail.ru Group» та «Яндекс» здійснюються активні заходи щодо блокування діяльності українських рекламних компаній в мережі інтернет, монополізації ринку онлайн-сервісів.