Споживачам із неповіреними лічильниками води доведеться платити більше

Споживачам із неповіреними лічильниками води доведеться платити більше

ПАТ «АК «Київводоканал» почав переводити споживачів із неповіреними лічильниками на загальні розрахунки.




Про це повідомляє прес-служба водоканалу.


Наразі саме так розраховуватимуть оплату послуг для 915 квартир у Деснянському районі.

Відзначається, що у березні «Київводоканал» проводив перевірку лічильників у 13 будинках району, про що заздалегідь попереджав жителів через оголошення.



«Для узгодження зручного часу та дати просили залишити заявку за телефонами, а також інформували про наслідки невиконання повірки. Однак частина несумлінних споживачів проігнорувала звернення, через що їм буде змінено принцип нарахувань – відповідно до вимог закону. Ці нарахування будуть значно вищими, ніж за квартирним лічильником», — йдеться в повідомленні.

Відтепер жителі з неповіреним лічильником отримають нарахування згідно з показниками загальнобудинкового лічильника.

За цією схемою загальний обсяг спожитої води будинком (не враховуючи сумарні витрати за показниками квартирних лічильників, витрати виконавця, юридичних та фізосіб-підприємців, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку) порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку.

«У будинках з несумлінними платниками виникає ситуація, коли ви, не маючи лічильника, фактично сплачуєте за сусіда. А маючи повірений лічильник ви платитимете лише за те, що споживаєте самі», — пояснив директор Розрахункового Департаменту Валерій Люлін.

Він наголосив, що платити за повірку не потрібно, оскільки ця послуга вже входить у вартість тарифу.

Щоб повірити лічильник, який 3-4 роки не перевірявся, необхідно залишити заявку на цю послугу.

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий

Добавить комментарий