В «Ощадбанку» нав’язують непотрібні платні послуги: «багато пенсіонерів можуть бути обдурені»

В «Ощадбанку» нав’язують непотрібні платні послуги: «багато пенсіонерів можуть бути обдурені»

«Ощадбанк» потрапив у скандал через випадок обману пенсіонерки, якій працівниця державної фінансової установи нав’язувала непотрібну платну послугу, щоб отримати переказані їй кошти.




Про інцидент розповіла дочка пенсіонерки у відгуках про банк, опублікованих на сайті «Мінфін«.


За словами жінки, її мама, яка проживає в Черкасах, прийшла у відділення «Ощадбанку» 27/4 і звернулася до співробітниці, щоб отримати переказ коштів. Та у відповідь вимагала заплатити 150 гривень за страхування, яке нібито є обов’язковою умовою отримання переказу.

«При цьому жодних відповідних наказів чи документів не надала. Мама намагалася відмовитися від цієї «послуги», але Іващенко В.В. наполягала, вказуючи, що є такий указ. Мама вимушена була звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її приємно зустріли і видали кошти без будь-яких примусових страхувань! Про це навіть ніхто не згадував!»- йдеться в публікації.



Обурена жінка переконана, що послуга страхування в першому відділенні є виключно ініціативою тієї співробітниці.

«Найбільше обурює те, що багато пенсіонерів можуть бути обдурені таким чином, а враховуючи розмір нинішніх пенсій, для людей цієї категорії це немалі кошти!» — зазначила автор скарги.

Також жінка закликала керівництво «Ощадбанку» розібратися в даній ситуації та вжити відповідних заходів.

У відповідь в банку принесли свої вибачення за інцидент, подякували за сигнал і пообіцяли, що з зазначеним співробітником «буде проведена робота, щоб не допустити повторення подібних випадків в майбутньому».

Что думаете по этому поводу? Оставьте свой комментарий