В Японії набирають популярність розкішні капсульні готелі
Капсульні готелі, широко поширені в Японії, до останнього часу мали репутацію місць для бідних. Проте зараз ситуація змінюється.
Часто розташовані в районах з великою кількістю питних закладів, простору для сну завбільшки з труну часто були розраховані на певну цільову аудиторію — офісних клерків, які перебрали алкоголю і пропустили останній поїзд до будинку. Багато подібних готелів надавали послуги тільки чоловікам.
Тепер по всій країні з’являються капсульні готелі нового виду. Вони поєднують в собі високу функціональність і стиль і залучають місцевих бізнесменів, так і іноземних хіпстерів.
Приклад такого готелю описує оглядач CNN, котрий зупинявся в First Cabin Tsukiji.
Це як і раніше вкрай компактна капсула, в якій міститься одне ліжко. Однак тепер там можна встати в повний ріст. Дизайн такий, що ви відчуваєте себе клієнтом бізнес-класу в літаку. На поверсі — загальна ванна і туалети. Чоловіки і жінки живуть на різних поверхах. Постояльці ходять по готелю в піжамах.
В капсульному готелі 9h (Nine hours) дозволяють вам залишатися рівно на дев’ять годин: годину на те, щоб прийняти душ, сім годин на те, щоб поспати, і ще годину на все інше.
Крім того, по всій країні відкриваються спеціалізовані капсульні готелі для бізнес-вумен, де крім ліжка в замкнутому просторі надаються спа-послуги — все, що потрібно після важкого трудового дня на капіталістичних фронтах.
Популярність капсульних готелів зростає, і виявляється, що цей вид розміщення може надати все, що необхідно навіть заможним клієнтам, які все частіше відмовляються від п’ятизіркових готелів на користь більш компактного варіанту.
Источник: infokava