Дубілет пропонує скасувати трудові книжки
Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.
Джерело: пост міністра в Facebook
Пряма мова: «Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу — кадрового (він же HR)».
Деталі: За оцінкою Дубілета, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. Міністр пропонує кілька ключових змін.
Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет відзначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному вигляді.
Пряма мова: «Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на» флешках «(токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося».
Деталі: Міністр пропонує скасувати трудові книжки. Також перевести в цифру весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.д.
Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років.
Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за якими документи «ходять» по кабінетах, спростити і скоротити в 3-4 рази.
Планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.
Пряма мова: «І багато-багато іншого. Для цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ. Само собою, з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців».