Чому покупці вибирають Avtopro.ua? Найдокладніший каталог автозапчастин
Від чого залежить подробиця каталогу автозапчастин? Перш за все, це повний перехід від лінійної системи списків до древообразної бази даних. Для швидкого і ефективного пошуку автозапчастин на маркетплейсі Avtopro.ua досить 4 вкладень.
В першу чергу, це використання додаткових рядків пошуку. У них вказуються:
- Унікальний номер автомобіля (маркування ставиться на кузові). Як правило, це 17-значний ВІН код.
- Кодування по системі EPC використовується для маркування автомобілів, окремих частин, механізмів і запчастин.
- Технічні характеристики кузова.
- Обсяг і потужність двигуна.
- Тип приводний системи, особливості коробки передач і т.д.
Від чого залежить швидкий і комфортний пошук?
Для більш зручного пошуку в інформаційному каталозі Avtopro.ua створений алфавітний список марок авто. Для поглибленого пошуку запчастин використовується ще один список, де вказуються основні механізми і блоки автомобіля.
Всі запчастини класифікуються і розподіляються в особливих розділах за допомогою міжнародного кодування. Дізнатися специфікацію тієї чи іншої деталі можна за допомогою цифробуквеного маркування. Його використовують не тільки інтернет-магазини, а й офіційні дилери заводів.
Такі кодування містять інформацію про технічні характеристики товару, логістичні особливості (способи доставки), а також особливі дані, які використовують дилери і представники компанії-продуцента.
В інформаційному каталозі Avtopro.ua кодування запчастин прив’язуються до конкретного технічного опису та графічного зображення. Це розгорнута план-схема або креслення пристрою. Для швидкості пошуку один і той же код асоціюють з декількома схемами. Як правило, це:
- розгорнута схема авто;
- креслення механізму, де знаходиться деталь;
- зображення автозапчастини в одному або декількох розрізах;
- детальний опис компонентів запчастини, включаючи схематичний малюнок.
Секрети успішного каталогу автозапчастин від маркетплейсу Avtopro.ua
Інформаційний каталог маркетплейсу пропонує не опис товару, а готову пропозицію, яка складається з декількох пунктів. Перш за все, це технічний опис товару, його зображення (схема або креслення).
По суті, це готова інформаційна цінність, яку доповнюють маркетинговими інструментами — порівняльним аналізом цін, знижками, особливими пропозиціями, контактними даними покупця і т.д.
Всі перераховані вище характеристики прив’язуються до загальноприйнятої системи кодування автозапчастини. Таким чином, розмір каталогу маркетплейсу Avtopro.ua залежить від кількості додаткових пошукових рядків і інформаційної цінності товару.
Навіщо шукати автозапчастини самостійно? Початківці і професійні автолюбителі починають пошук деталей з каталогу маркетплейсу Avtopro.ua. У підсумку, Ви отримуєте не тільки унікальну пропозицію, але і максимум цінної інформації.