Зазначається, що під час технологічної паузи відбудуться роботи в мережі банкоматів, терміналів самообслуговування та POS-термінальної мережі ПриватБанку. Про це повідомляє пресслужба банку 4 листопада.
«Просимо звернути увагу на цю інформацію та можливі незручності, та відповідно спланувати відпочинок чи перенести свої безготівкові покупки у торговельній мережі та інтернеті на декілька годин», – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що програмне забезпечення вирішили оновити перед сезоном купівельної активності. Він починається з Чорної п’ятниці та завершується різдвяними розпродажами по всьому світу.
За даними банку, щороку обсяги операцій клієнтів з картками ПриватБанку зростають на 20%. На сьогодні процесинговий центр банку обробляє понад 70 000 карткових платежів щохвилини
Раніше повідомлялося, що додаток для онлайн-банкінгу державного Приватбанку – «Приват24» – не працював 28 жовтня. Під час спроби зайти до системи користувачам видавало повідомлення про регламентні роботи.
У банку проблему пояснили не проведенням робіт, а технічним збоєм. З проблемами зіткнулися як користувачі iOS, так і ті, на телефонах яких встановлена ОС Android. Проте в деяких клієнтів ПриватБанку авторизація в додатку все ж таки відбувалася.